System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego? w zakresie wykonania Zadania nr 1 Infrastruktura turystyczna
Ogłoszenie nr 560065051-N-2019 z dnia 03-04-2019 r.
Kutno: Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” w zakresie wykonania Zadania nr 1 – Infrastruktura turystyczna
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551503-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500110094-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kutno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101574400000, ul. ul. Witosa 1, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24 355 70 20, e-mail sekretariat@gminakutno.pl, faks 243 557 021.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” w zakresie wykonania Zadania nr 1 – Infrastruktura turystyczna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
GK.271.4a.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
branża§Zadanie 1 – Infrastruktura turystyczna, w tym: sieci i przyłącza§budowlana, sanitarna, elektryczna (budynek A+B), instalacje§ sieci i przyłącza elektryczne, §wod-kan, § instalacja fotowoltaiczna 10kWp, §teletechniczne-monitoring, instalacje§instalacje wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, instalacje zewnętrzne ciepłownicze i§grzewczo-chłodnicze (budynek A+B), § odnawialne źródła ciepła wraz z wymiennikiem gruntowym, §c.w.u., §zagospodarowanie terenu - drogi, chodniki z płyt kamiennych, zagospodarowanie terenu (parking, ogrodzenie, konstrukcja pod panele fotowoltaiczne, prace ziemne/porządkowe)
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45331000-6,
45310000-3,
45332000-3,
45231100-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na czas oznaczony z terminem zakończenia 10.04.2020 rok
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/04/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Strony umowy wprowadzają wykonanie robót dodatkowych §opisanych w: protokole nr 1 z dnia 10.09.2018 r: a) Rozebranie istniejącej ściany osłonowej w osi „C”– 5 wraz z fundamentami i ponowne jej odtworzenie. Ściana –
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (nie wykonanie robót dodatkowych uniemożliwi prawidłowe wykonanie podstawowego przedmiotu zamówienia). Wykonanie w/w robót stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (konieczność wykonania wynikła w trakcie realizacji, po dokonaniu odkrywek i rozbiórek niektórych elementów) oraz zostały spełnione łącznie warunki opisane w art. 144 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp tj.: § zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów zarówno ekonomicznych jak i technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego - na terenie budowy jest zgromadzony stanowiący własność dotychczasowego wykonawcy robót budowlanych sprzęt budowlany ustawiony zgodnie z harmonogramem wykonywania robót budowlanych, zaplecze budowy, materiały budowlane i powierzenie wykonania robót dodatkowych innemu wykonawcy spowodowałaby poniesienie przez zamawiającego znacznych kosztów w związku z ich usunięciem przez dotychczasowego wykonawcę na czas realizacji dodatkowych robót budowlanych przez innego wykonawcę, § wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie – wartość robót dodatkowych stanowi kwotę nie przekraczającą 50 % pierwotnej wartości w umowie
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Sposób wyliczenia ewentualnych robót dodatkowych został przewidziany na etapie przetargu: w ogłoszeniu o zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia ust. XX pkt. 2 lit. b) oraz w umowie § 6 ust. 2 lit. b).
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych |
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Kondracki | 03-04-2019 14:51 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 03-04-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Piotr Kondracki | 03-04-2019 14:51 |