Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Kutno
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego? w zakresie wykonania Zadania nr 1 Infrastruktura turystyczna

Ogłoszenie nr 560065051-N-2019 z dnia 03-04-2019 r.

Kutno: Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” w zakresie wykonania Zadania nr 1 – Infrastruktura turystyczna
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551503-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500110094-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kutno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101574400000, ul. ul. Witosa 1, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24 355 70 20, e-mail sekretariat@gminakutno.pl, faks 243 557 021.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” w zakresie wykonania Zadania nr 1 – Infrastruktura turystyczna

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GK.271.4a.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

 branża§Zadanie 1 – Infrastruktura turystyczna, w tym:   sieci i przyłącza§budowlana, sanitarna, elektryczna (budynek A+B),   instalacje§ sieci i przyłącza elektryczne, §wod-kan,  § instalacja fotowoltaiczna 10kWp, §teletechniczne-monitoring,   instalacje§instalacje wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,   instalacje zewnętrzne ciepłownicze i§grzewczo-chłodnicze (budynek A+B),  § odnawialne źródła ciepła wraz z wymiennikiem gruntowym, §c.w.u.,  §zagospodarowanie terenu - drogi, chodniki z płyt kamiennych,  zagospodarowanie terenu (parking, ogrodzenie, konstrukcja pod panele fotowoltaiczne, prace ziemne/porządkowe)


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45331000-6,

45310000-3,

45332000-3,

45231100-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na czas oznaczony z terminem zakończenia 10.04.2020 rok

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

 

SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/04/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Strony umowy wprowadzają wykonanie robót dodatkowych §opisanych w:  protokole nr 1 z dnia 10.09.2018 r: a) Rozebranie istniejącej ściany osłonowej w osi „C”– 5 wraz z fundamentami i ponowne jej odtworzenie. Ściana – 3,63 m3, Fundament – 1,44 m3, Ława fundamentowa - 1,20 m3, ściana fundamentowa - 2,10 m2, izolacje – 6,60 m2. b) Wzmocnienie ścian fundamentowych z kamienia części podpiwniczonej budynku poprzez wykonanie ścianki dociskowej żelbetowej – 23,59 m3 c) Przebudowa kominów wentylacyjnych - rozbiórka – 18,02 m3, wykonanie kanałów wentylacyjnych – mb. 18,84, obmurowanie kanałów cegłą pełną – 25,62 m2. d) Przebudowa gzymsów – 12,06 m3 e) Wywóz gruzu z rozbiórek – 34,86 m3. § protokół nr 2 z dnia 17.10.2018 r: a) wykonanie ogniomuru na południowej połaci dachowej wraz z podmurowaniem ściany i obróbkami blacharskimi

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (nie wykonanie robót dodatkowych uniemożliwi prawidłowe wykonanie podstawowego przedmiotu zamówienia). Wykonanie w/w robót stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (konieczność wykonania wynikła w trakcie realizacji, po dokonaniu odkrywek i rozbiórek niektórych elementów) oraz zostały spełnione łącznie warunki opisane w art. 144 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp tj.: § zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów zarówno ekonomicznych jak i technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego - na terenie budowy jest zgromadzony stanowiący własność dotychczasowego wykonawcy robót budowlanych sprzęt budowlany ustawiony zgodnie z harmonogramem wykonywania robót budowlanych, zaplecze budowy, materiały budowlane i powierzenie wykonania robót dodatkowych innemu wykonawcy spowodowałaby poniesienie przez zamawiającego znacznych kosztów w związku z ich usunięciem przez dotychczasowego wykonawcę na czas realizacji dodatkowych robót budowlanych przez innego wykonawcę, § wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie – wartość robót dodatkowych stanowi kwotę nie przekraczającą 50 % pierwotnej wartości w umowie

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Sposób wyliczenia ewentualnych robót dodatkowych został przewidziany na etapie przetargu: w ogłoszeniu o zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia ust. XX pkt. 2 lit. b) oraz w umowie § 6 ust. 2 lit. b).

 

Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Kondracki 03-04-2019 14:51
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 03-04-2019
Ostatnia aktualizacja: Piotr Kondracki 03-04-2019 14:51