BIP - Urząd Gminy Kutno
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Kutno: Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej we wsi Strzegocin gm. Kutno
Numer ogłoszenia: 32022 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Kutno , ul. Witosa 1, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 355 70 20, faks 24 3557021.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej we wsi Strzegocin gm. Kutno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest :Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej we wsi Strzegocin gm. Kutno . W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą roboty budowlane z branży: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej (instalacje CO, wod-kan, wentylacyjne). Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja techniczna, w tym Projekt Budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 9 do SIWZ ( oraz kosztorys nakładczy -załącznik nr 10 do SIWZ - jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy). 2. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz kosztorysach nakładczych znaków towarowych oraz nazw producentów -Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz kosztorysach nakładczych, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych . Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12.02.2014 roku, godz.09:00 . 2. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek BS Kutno 27 9021 0008 0010 6021 2000 0005 (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje jedynie n/w możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1.Zmiany wynagrodzenia umownego: a) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu prac, b) nie wykonania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wynikającego z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, skróconego kosztorysu ofertowego jak i zapisów wynikających ze SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości ryczałtowej przedmiotu umowy zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu skróconego ofertowego. 2.Zmiana osoby pełniącej funkcję kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego pod warunkiem, że osoby ta posiadają co najmniej takie same uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jakie posiadała osoba wpisana do umowy, a także wpisana jest na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiada wymagane przepisami ubezpieczenie. 3. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, o ile wykonawca wykaże zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót wywołane: a) działaniem siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją zawinionego działania którejkolwiek ze stron, Fakty powyższe zgłoszone pisemnie wraz z uzasadnieniem przez Wykonawcę muszą być potwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokóle. Strony ustalą nowy termin, który zostanie wprowadzony aneksem do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakutno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kutno ul. Wincentego Witosa 1 99-300 Kutno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:12.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kutno ul. Wincentego Witosa 1 99-300 Kutno sekretariat-pokój nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Inwestycja realizowana w ramach działania 413-Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Kutno
mgr inż. Jerzy Bryła
Ogłoszenie do pobrania | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 | 28.01.2014.15.23.35_ogA_oszenie.docx | 2014-01-28 15:23:35 | 21,2KB | ||
2 | 28.01.2014.15.25.13_ogA_oszenie.pdf | 2014-01-28 15:25:13 | 322,6KB | ||
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |||||
1 | 28.01.2014.15.25.13_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-01-28 15:25:13 | 632,0KB | 252 razy | |
2 | siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-01-28 15:25:20 | 37KB | 207 razy | |
3 | zalacznik_10.zip Po terminie otwarcia ofert | 2014-01-28 15:25:20 | 379,7KB | 221 razy | |
4 | zalacznik_11.zip Po terminie otwarcia ofert | 2014-01-28 15:25:20 | 10,7KB | 185 razy | |
5 | zalacznik_12.zip Po terminie otwarcia ofert | 2014-01-28 15:25:20 | 60,1KB | 194 razy | |
6 | zalacznik__9.zip Po terminie otwarcia ofert | 2014-01-28 15:25:20 | 7,7MB | 208 razy | |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | |||||
1 | 30.01.2014.11.02.55_ZaA_A_cznik_Nr_1_-_zmieniony.docx Po terminie otwarcia ofert | 2014-01-30 11:02:55 | 16,3KB | ||
2 | 30.01.2014.11.03.12_informacja.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-01-30 11:03:12 | 479,1KB | ||
3 | 05.02.2014.11.52.22_informacja_o_zapytaniach_i_wprowadzonych_do_SIWZ_zmianach.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-02-05 11:52:22 | 3,2MB | ||
4 | 05.02.2014.14.39.43_informacja_o_zapytaniach2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-02-05 14:39:43 | 426,9KB | ||
5 | 07.02.2014.14.30.02_informacja_o_zapytaniach_3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-02-07 14:30:02 | 1,5MB | ||
Wynik postępowania | |||||
1 | 19.02.2014.15.39.00_GK-B.7013.1.12.2014_Zawiadomienie_o_rozstrzygnieciu.pdf | 2014-02-19 15:39:00 | 779,9KB | ||
Udzielenie zamówienia | |||||
1 | 27.02.2014.10.25.23_ogA__o_udzieleniu_zamA_wienia.pdf | 2014-02-27 10:25:23 | 827,2KB |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Kondracki | 28-01-2014 15:23 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Piotr Kondracki | 28-01-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Piotr Kondracki | 30-04-2014 11:09 |