Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Kutno
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Strzegocinie gm. Kutno

Kutno: Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Strzegocinie gm. Kutno
Numer ogłoszenia: 41726 - 2016; data zamieszczenia: 24.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kutno , ul. Witosa 1, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 355 70 20, faks 24 3557021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakutno.pl; www.gminakutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Strzegocinie gm. Kutno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont i termomodernizacja budynku stacji uzdatniania wody ;remont-wymiana instalacji technologicznych ; budowa naziemnego zbiornika wyrównawczego wody pitnej o pojemności 100 m3(ø = 4,65m, h=6,0m) ; budowa nowych sieci technologicznych z rur PEHD i PVC;budowa sieci elektrycznych zasilających oraz sterowniczej . 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa- załącznik nr 10 , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. załącznik nr 11 do SIWZ oraz przedmiar robót -załącznik nr 12 do SIWZ . 3. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i zamontowane urządzenia. 4. Wykonawca powinien zapoznać się z terenem budowy (wizja w terenie) oraz zapoznać się z dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót i zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków w ich treści zgłosić zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp . 5. Wykonawca przy realizacji zadania musi uwzględnić warunki utrzymania ciągłości pracy stacji uzdatniania wody i zaopatrzenia wodociągu w wodę uzdatnioną. Parametry wody w trakcie robót nie mogą odbiegać od dotychczasowych. Organizacja prac podczas wymiany technologii uzdatniania jest po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że prace muszą być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przestrzeganiem obowiązujących przepisów. 6. Integralną częścią specyfikacji jest projekt techniczny, który określa parametry techniczne, jakościowe, standard oraz sposób wykonania urządzeń technologicznych . Podane dane należy uwzględnić na etapie przygotowania oferty i wykonawstwa układu technologicznego.Technologię uzdatniania wody wykonać zgodnie z dokumentacja projektową. W celu dokonania oceny technicznej oferty każdy oferent zobowiązany jest do wypełnienia TABELI -Opis oferowanych elementów wyposażenia (załącznik nr 2 do SIWZ) z podaniem nazwy producenta ,precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzeń, podaniem danych technicznych. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą do przedstawienia stosownych dokumentów (np. dane techniczne, karty katalogowe ,itp.), z których będzie wynikało iż zaoferowane elementy wyposażenia spełniają wymogi (parametry techniczne ) określone w dokumentacji projektowej. 7. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione (opisane) w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. 8. Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotu zamówienia będzie starał się o dofinansowanie ze środków Funduszy Europejskich na lata 2014-2020.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.20-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 50.000,00 PLN. słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim zakresem i wartością niniejszemu zamówieniu, tzn. roboty obejmujące budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub remont stacji uzdatniania wody oraz zbiorników wyrównawczych o wartości minimum 2 mln zł brutto.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami do wykonania zamówienia posiadającymi doświadczenie zawodowe jako kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane: - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba - w specjalności sieci i instalacji wodociągowych - minimum 1 osoba - w specjalności instalacje elektryczne - minimum 1 osoba wpisanych na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadających wymagane przepisami ubezpieczenie OC.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji i jakości - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Zmiany wynagrodzenia umownego: a) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu prac, b) nie wykonania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wynikającego z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, kosztorysu ofertowego jak i zapisów wynikających ze SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości ryczałtowej przedmiotu umowy zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu ofertowego. 2.Zmiana osoby pełniącej funkcję kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego pod warunkiem, że osoby te posiadają co najmniej takie same uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jakie posiadały osoby wpisane do umowy, a także wpisane są na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane przepisami ubezpieczenie. 3. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, o ile wykonawca wykaże zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót wywołane: a) działaniem siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją zawinionego działania którejkolwiek ze stron, Fakty powyższe zgłoszone pisemnie wraz z uzasadnieniem przez Wykonawcę muszą być potwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokole. Strony ustalą nowy termin, który zostanie wprowadzony aneksem do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakutno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kutno ul. Wincentego Witosa 1 99-300 Kutno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kutno ul. Wincentego Witosa 1 99-300 Kutno -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotu zamówienia będzie starał się o dofinansowanie ze środków Funduszy Europejskich na lata 2014-2020.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 25.02.2016.07.05.23_Ogloszenie.docx 2016-02-25 07:05:23 24,7KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 25.02.2016.07.13.24_SIWZ.doc 2016-02-25 07:13:24 37KB 407 razy
2 25.02.2016.07.14.16_Zalacznik_nr_10_-__ELEKTRYKA.rar 2016-02-25 07:14:16 3,6MB 372 razy
3 25.02.2016.07.14.30_Zalacznik_nr_10_-__Sieci_zewnA_trzne_wk.rar 2016-02-25 07:14:30 3,1MB 356 razy
4 25.02.2016.07.15.13_Zalacznik_nr_10_-__Budowlanka.rar 2016-02-25 07:15:13 22,7MB 364 razy
5 25.02.2016.07.15.44_Zalacznik_nr_10_-_TECHNOLOGIA.rar 2016-02-25 07:15:44 12,4MB 522 razy
6 25.02.2016.07.15.58_Zalacznik_nr_11_-__STWiOR.rar 2016-02-25 07:15:58 826,6KB 356 razy
7 25.02.2016.07.16.06_Zalacznik_nr_12_-_PRZEDMIARY.pdf 2016-02-25 07:16:06 495,8KB 438 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 01.03.2016.08.46.48_pytania_i_odpowiedz.pdf 2016-03-01 08:46:48 284,1KB
2 08.03.2016.08.46.45_pytania_i_odpowiedzi_2.pdf 2016-03-08 08:46:45 4,1MB
3 08.03.2016.08.47.08_Rysunek_nr_2a.pdf 2016-03-08 08:47:08 834,0KB
4 08.03.2016.08.47.58_Korekta-_Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_.docx 2016-03-08 08:47:58 19,5KB
Wynik postępowania
1 31.03.2016.08.46.28_wynik_postA_powania.pdf 2016-03-31 08:46:28 1,6MB
Udzielenie zamówienia
1 11.04.2016.12.54.26_udzielenie_zamowienia.pdf 2016-04-11 12:54:26 1,2MB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Kondracki 25-02-2016 07:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 25-02-2018
Ostatnia aktualizacja: Piotr Kondracki 08-01-2018 13:25