System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
ZAPYTANIE OFERTOWE na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Strzegocinie gm. Kutno"
Kutno , dnia 01.03.2016 roku
Znak sprawy: I.7013.3.19.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Strzegocinie gm. Kutno”.
I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO: |
Gmina Kutno
99-300 Kutno, ul. Wincentego Witosa 1
pow. kutnowski , woj. łódzkie
tel.: (0-24) 355-70-20 fax: (0-24) 355-70-21
NIP 775-24-06-122
godziny urzędowania: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek 730 - 1530
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
- Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.. „Rozbudowa Stacji
Uzdatniania Wody w Strzegocinie gm. Kutno” w następujących branżach:
- konstrukcyjno-budowlanej
- instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej autorstwa biura projektowego Projektowanie i Nadzór Sieci i Instalacji Sanitarnych mgr inż. Marek Szulc 99-340 Krośniewice ul. Południowa 35. Dokumentacja ta jest zamieszczona na stronie internetowej www.bip.gminakutno.pl i stanowi załącznik do przetargu nieograniczonego znak sprawy I.7013.3.12.2016 na Rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w Strzegocinie gm. Kutno
- Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zmianami). Ponadto Zamawiający zobowiązuje inspektora nadzoru do następujących czynności
- Zapoznanie się z pełną dokumentacją obejmującą zakres inwestycji .
- Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu,
- Bieżące reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, udział w naradach technicznych,
- Wydawanie poleceń i udzielanie instrukcji kierownikowi budowy lub kierownikowi robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót,
- Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, opiniowanie ich oraz przedstawienie do akceptacji Zamawiającego,
- Szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez kierownika budowy w zakresie rzeczowym i finansowym,
- Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenia dla właściwego przebiegu realizacji inwestycji,
- Wstrzymanie robót w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swoich obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, a zwłaszcza założeniami dokumentacji projektowej.
- Egzekwowanie od Wykonawcy osiągnięcia założonych efektów rzeczowych, oraz terminowego przekazania inwestycji do użytku.
- Egzekwowanie od kierownika budowy czynności związanych z przygotowaniem całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego (protokoły odbiorów częściowych i robót zanikających oraz ulegających zakryciu odebranie od wykonawcy robót dokumentacji powykonawczej),
- Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usuwania wad i usterek wynikłych w okresie gwarancyjnym,
- Kontrola jakości stosowanych materiałów zgodnie z prawem żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowa analiza przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
- Podejmowanie niezbędnych środków w celu usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości elementów realizowanej inwestycji oraz informowanie Zamawiającego o zaniedbaniach ze strony Wykonawcy robót w usunięciu stwierdzonych wad,
- Uczestnictwo w odbiorach częściowych oraz odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu,
- Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad,
- Kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów, sprawdzanie obmiarów robót, kosztorysów powykonawczych i zasadności faktur częściowych oraz faktury końcowej, oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót,
- Sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
- Kontrola aktualności ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy robót,
- Udział w czynnościach odbioru końcowego inwestycji .
- Zamawiający informuje, że na realizację zadania „Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Strzegocinie gm. Kutno” będzie starał się o dofinansowanie ze środków Funduszy Europejskich na lata 2014-2020.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|
71 24 70 00-1 |
Nadzór nad robotami budowlanymi |
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA |
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w okresie wykonywania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru inwestorskiego oraz usunięcia usterek, włącznie z udziałem w odbiorze po usterkowymi i gwarancyjnym.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU |
Wykonawca składając ofertę musi spełnić poniższe wymagania:
- Posiadać/dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do wykonywania nadzoru inwestorskiego w branży:
- konstrukcyjno-budowlanej minimum 1 osoba;
- instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych minimum 1 osoba;
-instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych minimum 1 osoba
Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć „Oświadczenie, że osoby, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia na lub wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
- Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie – Zamawiający uzna , że Wykonawca posiada doświadczenie jeżeli wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu wykonał z należytą starannością co najmniej dwie usługi obejmujące swym zakresem sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową lub remontem stacji uzdatniania wody(wg. załącznika nr 3 do zapytania) oraz przedstawi dokumenty wskazujące , że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje ). Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY |
- Ofertę należy złożyć na (lub według wzoru) druku „Oferta” – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Oferta winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawcy nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych we wzorze druku „Oferta” opracowanego przez Zamawiającego.
- Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz podpisaną klauzulę antykorupcyjną stanowiącą załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
- Cena podana w ofercie za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia w tym wszystkie koszty przejazdów i inne elementy cenotwórcze.
- Cena za prowadzenie nadzoru inwestorskiego jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy.
- Cenę oferowaną należy przedstawić w kwotach netto i brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
VI. MIEJSCE SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT |
- Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej kopercie w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Kutno , Kutno ul. Wincentego Witosa 1 pokój nr 16
- Termin złożenia oferty upływa dnia 8 marca 2016 roku o godzinie 9:00
- Koperta powinna być oznaczona : „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rozbudowa Stacji uzdatniania Wody w Strzegocinie gm. Kutno””.
- Oferty , które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert pozostaną bez rozpatrzenia.
- Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
VII. KRYTERIM OCENY OFERT |
- Cena brutto - 95%
- Warunki płatności (ilość dni od daty wystawienia faktury) 5%
- Kryteria oceny ofert:
- W kryterium cena punkty będą przyznawane w następujący sposób:
C –przyznane punkty w kryterium cen
Cn – najniższa cena oferowana (brutto) spośród ofert podlegających ocenie
Co –cena oferty ocenianej (brutto)
Cn/Co x 98 = cena
- Termin płatności – nie krótszy niż 14 dni nie dłuższy niż 30 dni liczony wg wzoru
14 dni płatość –0 pkt
21 dni płatość –2 pkt
30 dni płatość –5 pkt
VIII. OGÓLNE WARUNKI UMOWY |
- Istotne dla stron postanowienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Podstawą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą będzie dostarczenie, przed podpisaniem umowy dokumentów stwierdzających, że wykazane w ofercie osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych ;instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
oraz, że są wpisani na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (kserokopie zaświadczenia)
IX. POZOSTAŁE INFORMACJE |
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia
- unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny , a także pozostawienie postępowania bez wyboru oferty.
- Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego
- Wykonawcy , których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać roszczeń względem Zamawiającego z tytułu przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.
Osobą upoważnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest: Małgorzata Dąbrowska tel. 24/ 355-70-29
X . ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO |
- Załącznik nr 1 - formularz oferty
- Załącznik nr 2 - oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia i ich kwalifikacjami
- Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług
- Załącznik nr 4- klauzula antykorupcyjna
- Załącznik nr 5 - projekt umowy
Zatwierdził:
Wójt Gminy Kutno
mgr inż. Jerzy Bryła
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Kondracki | 01-03-2016 10:38 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 01-03-2016 | |
Ostatnia aktualizacja: | Piotr Kondracki | 01-03-2016 10:52 |