System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Dostawa pionowych znaków drogowych wraz z kompletem uchwytów i słupków
WÓJT GMINY KUTNO
Kutno, dnia 02 września 2020 roku
Znak sprawy: ZP.271.2.14.2020.PP
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę pionowych znaków drogowych
wraz z kompletem uchwytów i słupków
Zgodnie z art. 4 pkt 8) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Kutno
ul. Wincentego Witosa 1
99-300 Kutno
tel. 24 355 70 20
I. Przedmiot zamówienia
- Zamówienie obejmuje dostawę pionowych znaków drogowych wraz z kompletem uchwytów.
- Szczegółowy wykaz i opis znaków został podany w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
- W celu potwierdzenia, że oferowane znaki drogowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej przed podpisaniem umowy dokumenty potwierdzające, że oferowane znaki drogowe są produkowane zgodnie w wymaganymi normami, tj.: atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, świadectwa zgodności, itp. Niezłożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów skutkować będzie odmową podpisania umowy przez Zamawiającego.
- Termin realizacji Przedmiotu zamówienia: do dnia 30 października 2020 r.
- Wymaga się udzielenia 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na Przedmiot zamówienia.
II. Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
- Oferta winna być złożona na formularzu „OFERTA” – którego wzór stanowi załącznik nr 1
do niniejszego Zapytania. - Oferta winna składać się z wypełnionego i podpisanego:
- Formularza ofertowego – stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania,
- Klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych – stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania,
- Oświadczenia Wykonawcy – stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania,
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi.
- Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie
od wyniku postępowania. - W przypadku, gdy Oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa określający jego zakres i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych i niespełniających wymogów opisanych w niniejszym Zapytaniu.
- Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej.
- Oferty należy umieścić w zaklejonej kopercie opatrzonej nazwą i adresem Zamawiającego, nazwą i adresem Wykonawcy oraz oznaczeniem:
URZĄD GMINY KUTNO
UL. WINCENTEGO WITOSA 1
99-300 KUTNO
„ZAPYTANIE O CENĘ - dostawa pionowych znaków drogowych
wraz z kompletem uchwytów i słupków”
”NIE OTWIERAĆ przed dniem 09 września 2020 r., godz. 9:20”.
10. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wszystkich warunków wskazanych w Zapytaniu.
III. Termin złożenia oferty
- Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, 99-300 Kutno, do dnia 09 września 2020 r. do godziny 9:00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- O terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.
IV. Kryterium oceny oferty
-
-
- Kryterium wyboru oferty stanowi najniższa łączna oferowana cena podana przez Oferenta w Formularzu ofertowym za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całości Zamówienia.
- Przed otrzymaniem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 10 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia
w okresie ubezpieczenia.
-
V. Warunki płatności
1. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie Zamówienia nastąpi na podstawie protokołu odbioru Przedmiotu Zamówienia podpisanego przez Zamawiającego.
2. Odbiór Przedmiotu Zamówienia będzie dokonany protokołem w siedzibie Zamawiającego, w terminie uzgodnionym przez Strony, jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia gotowości do odbioru Przedmiotu Zamówienia.
3. Przedłożenie podpisanego przez Zamawiającego bez zastrzeżeń Protokołu odbioru Przedmiotu Zamówienia jest warunkiem wystawienia przez Wykonawcę faktury i wypłaty wynagrodzenia.
4. Płatność wynagrodzenia nastąpi przelewem w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
VI. Unieważnienie postępowania
- Z uwagi na wartość zamówienia, zgodnie z art. 4 pkt 8) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843, ze zm.) do niniejszego Zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, tym samym niniejsze Zapytanie nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zapytania ofertowego
bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert oraz bez podania przyczyny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do zapytania ofertowego. - Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu.
- Rozstrzygnięcie niniejszego zapytania ofertowego zostanie opublikowane na stronie internetowej pod adresem http:/www.bip.gminakutno.pl/
- Załączniki stanowią integralną część Zapytania.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz – OFERTA,
Załącznik nr 2 – Opis Przedmiotu Zamówienia,
Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych,
Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy,
Załącznik nr 5 – Wzór Umowy.
GMINA KUTNO #centrummożliwości
Urząd Gminy Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, 99-300 Kutno
tel. 24-355-70-20, fax 24-355-70-21
www.bip.gminakutno.pl, e-mail sekretariat@gminakutno.pl
RODO informacja dot. danych osobowych pod adresem:
http://bip.gminakutno.pl/strony/menu/105.dhtml
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Karolina Barańska | 02-09-2020 15:03 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Karolina Barańska | 02-09-2020 |
Ostatnia aktualizacja: | Karolina Barańska | 21-09-2020 15:23 |