System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Spakowanie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kutno
WÓJT GMINY KUTNO
Kutno, dnia 10.09.2020 r.
Znak sprawy: ZP.271.2.15.2020.PP
na wykonanie zamówienia pn.:
„Spakowanie, transport i unieszkodliwienie wyrobów
zawierających azbest z terenu Gminy Kutno”
Łączna wartość zamówienia dotycząca realizacji niniejszego zadania została oszacowana na kwotę poniżej 30.000,00 euro. W związku z tym, zgodnie z art. 4 pkt 8) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Kutno
ul. Wincentego Witosa 1
99-300 Kutno
tel. 24 355 70 20
- Przedmiot zamówienia
- Zamówienie na realizację zadania pn. „Spakowanie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kutno” obejmuje świadczenie usług w zakresie przygotowania do transportu, załadunku, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest z nieruchomości znajdujących się na terenie gminy Kutno, dalej również jako „Usługa”, „Przedmiot zamówienia” lub „Zamówienie”.
- Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje:
- przygotowanie do transportu;
- załadunek;
- transport;
- utylizację odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Kutno, wskazanych przez Zamawiającego po podpisaniu umowy w ramach niniejszego Zamówienia.
- Zamawiający po podpisaniu Umowy z Wykonawcą niezwłocznie przed rozpoczęciem realizacji Przedmiotu zamówienia dostarczy Wykonawcy wykaz, zawierający imię i nazwisko właściciela nieruchomości, adres i telefon kontaktowy, uszczegółowienie zakresu rzeczowego i ilości szacowanych odpadów niebezpiecznych przeznaczonych do unieszkodliwienia, z których należy spakować i usunąć odpady zawierające azbest (Wykaz nieruchomości). W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy powierzenia danych osobowych w tym zakresie wraz z podpisaniem Umowy.
- Wykonanie Przedmiotu Zamówienia obejmuje obszar terenu gminy Kutno (dalej jako „Obszar Usługi”).
- Wykonawca ustali pisemnie z właścicielami, użytkownikami wieczystymi lub zarządcami nieruchomości wskazanymi w Wykazie nieruchomości, przekazanym przez Zamawiającego, szczegółowe terminy rozpoczęcia i zakończenia prac związanych
z realizacją Przedmiotu Zamówienia, w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania Umowy
i przekazania przez Zamawiającego Wykazu nieruchomości. Na podstawie ustalonych ww. terminów, Wykonawca sporządzi Harmonogram prac, który przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej w terminie 10 dni roboczych od dnia podpisania Umowy. - W ramach ceny zaoferowanej przez Wykonawcę w treści Oferty, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały, narzędzia, sprzęt niezbędny do wykonywania przedmiotu umowy, a także do przeszkolenia przez uprawnioną instytucję zatrudnianych pracowników, osób kierujących lub nadzorujących prace polegające na zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu tych wyrobów oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania;
- Wykonawca powinien posiadać przez cały okres realizacji Umowy objętej niniejszym Zapytaniem aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów zawierających azbest.
- Wykonawca jest zobowiązany do ważenia materiałów zawierających azbest odrębnie dla każdej nieruchomości objętej Wykazem. Urządzenie ważące winno posiadać odpowiednie atesty i/lub certyfikaty i/lub dokumenty potwierdzające prawidłowy pomiar wagi. Każdorazowo po dokonaniu ważenia Wykonawca w obecności właściciela nieruchomości z której odbiera azbest, uzupełni Oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do Umowy.
- Szacunkowa przez Zamawiającego ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia w ramach niniejszego Zapytania ofertowego wynosi 52,611 Mg. Wskazana w zdaniu pierwszym szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia wskazana jest wyłącznie na potrzeby porównania złożonych przez Wykonawców ofert wg kryterium cena – 100 %. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usługi w ramach Zapytania ofertowego ustalone będzie natomiast na podstawie udokumentowanej, faktycznej ilości spakowanych, załadowanych, przetransportowanych i zutylizowanych odpadów zawierających azbest oraz ceny jednostkowej brutto podanej przez Wykonawcę w punkcie 1 Oferty.
- W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, że szacowana ilość odebranych i unieszkodliwionych odpadów w ramach Zapytania ofertowego może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie realizacji Przedmiotu Zamówienia w zależności od ilości rzeczywiście odebranych odpadów.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętą klasyfikacją odpadów i w oparciu o wzory dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.
- Zapytanie ofertowe dotyczy ceny za 1 Mg spakowania, załadunku, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest. Zamawiający wymaga, aby składane Oferty zawierały cenę jednostkową netto i brutto za 1Mg. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem Usługi w ramach niniejszego zamówienia.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem Usługi zgodnie z wymaganiami wskazanymi w Zapytaniu ofertowym i jego Załącznikach.
- Projekt współfinansowany jest z budżetu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
- Termin wykonania:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się od daty podpisania umowy do 27 listopada 2020 roku. Za dzień wykonania zamówienia uznaje się dzień dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów, tj. protokół z wykonania czynności odebrania azbestu.
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
- Oferta winna być złożona na formularzu „OFERTA”– którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
- Oferta winna składać się z wypełnionego i podpisanego:
- Formularza ofertowego – stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania;
- Klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych – stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania;
- Oświadczenia Wykonawcy – stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania;
- Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnymi wymaganiami ustawowymi oraz opatrzona pieczęcią firmową wykonawcy.
- Przez złożenie oferty w formie elektronicznej Zamawiający rozumie przesłanie skanu podpisanych i opieczętowanych dokumentów na wskazany do złożenia oferty adres e-mail, tj. zamowienia@gminakutno.pl .
- Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
- W przypadku, gdy Oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa określający jego zakres i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych i niespełniających wymogów opisanych w niniejszym Zapytaniu.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
- Całość tworząca ofertę winna być spięta lub zszyta w sposób zapobiegający jej dekompletacji. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty zostały ponumerowane przez Wykonawcę (dotyczy tylko zapisanych stron oferty).
- Kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
- Oferty w formie pisemnej należy umieścić w zaklejonej kopercie opatrzonej nazwą i adresem Zamawiającego, nazwą i adresem Wykonawcy oraz oznaczeniem:
URZĄD GMINY KUTNO UL. WINCENTEGO WITOSA 1 99-300 KUTNO OFERTA NA: „Spakowanie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kutno” Znak sprawy: ZP.271.2.15.2020.PP |
- Oferty przesyłane w formie elektronicznej należy zatytułować:
Znak sprawy: ZP.271.2.15.2020.PP
- Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wszystkich warunków wskazanych w Zapytaniu.
- Termin złożenia oferty
- Ofertę należy dostarczyć do sekretariatu (pokój nr 16) Urzędu Gminy Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, 99-300 Kutno, lub przesłać w formie elektronicznej na adres
e-mail: zamowienia@gminakutno.pl
w terminie do dnia 18.09.2020 r. do godziny 10:00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- O terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do Zamawiającego w przypadku ofert elektronicznych liczy się termin wpływu oferty na serwer zamawiającego.
- Kryterium oceny oferty
-
- Kryterium wyboru oferty stanowi najniższa oferowana cena jednostkowa brutto. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną spełniającą wszystkie wymagania zawarte w niniejszym zapytaniu.
- Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całości Zamówienia.
- Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowana w złożonych ofertach.
- Przed Podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić opłacone, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 12.000,00 zł oraz wymagane prawem aktualne zezwolenie na powadzenie działalności w zakresie wykonania prac objętych Przedmiotem zamówienia oraz obowiązującą przez cały okres realizacji zamówienia umowę na składowanie odpadów niebezpiecznych.
-
- Opis sposobu obliczenia ceny.
- Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
- Cenę ofertową należy podać w złotych polskich (PLN), netto oraz brutto z wyodrębnieniem należytego podatku VAT, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, cyfrowo i słownie. Wysokość stawki podatku VAT należy przyjąć zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty.
- Do porównania ofert będzie brana cena jednostkowa brutto (z VAT).
- Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans najkorzystniejszej ceny jednostkowej brutto, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
- Warunki płatności
-
- Podstawą wystawiania faktury jest podpisany bez zastrzeżeń przez Strony protokół odbioru po wykonaniu Przedmiotu umowy oraz podpisane przez właścicieli nieruchomości protokoły sporządzone przez Wykonawcę potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do Umowy.
- Odbiór będzie dokonany protokołem w ciągu 7 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia zakończenia wykonania Zamówienia przez Wykonawcę.
- Przedłożenie podpisanego przez Zamawiającego bez zastrzeżeń Protokołu odbioru oraz protokołów podpisanych przez właścicieli nieruchomości potwierdzające należyte wykonanie prac są warunkiem wypłaty wynagrodzenia.
- Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 21 dni od daty dostarczenia faktury.
- Strony zgodnie postanawiają, iż za termin zapłaty uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur VAT bez jego podpisu.
- W przypadku przekroczenia terminu płatności Wykonawca ma prawo do naliczenia odsetek za zwłokę w wysokości ustawowej.
- Faktura płatna będzie w systemie podzielnej płatności (tzw. Split payment) na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze oraz w wykazie podmiotów, o którym mowa
w art. 96b ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług. - Wykonawca oświadczy Zamawiającemu, że wskazany rachunek bankowy jest numerem właściwym dla dokonania rozliczeń na zasadach podzielnej płatności (tzw. Split payment) zgodnie z załącznikiem nr 8 do Umowy.
- Wykonawca poinformuje Zamawiającego czy będzie, czy nie będzie składał Zamawiającemu ustrukturyzowane faktury elektroniczne za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania przy zamówieniu objętym przedmiotem niniejszej umowy.
- Wykonawca poinformuje Zamawiającego czy będzie, czy nie będzie składał Zamawiającemu faktury za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: faktura@gminakutno.pl przy zamówieniu objętym przedmiotem niniejszej umowy.
- Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
- W niniejszym zapytaniu ofertowym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.
-
- pisemnie: w zakresie wszelkiej korespondencji między stronami na adres:
-
Gmina Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, 99-300 Kutno
-
-
- faksem na numer: 24 355 70 21
- pocztą elektroniczną: zamowienia@gminakutno.pl
- przy użyciu: Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAPu:
-
- Link do elektronicznej skrzynki podawczej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- Adres skrzynki ePUAP: /p0jjjk062w/SkrytkaESP
- Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną (e-mail), każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą faksu lub drogą elektroniczną (e-mail). W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający na podstawie pozytywnego dowodu transmisji danych domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub drogą elektroniczną (e-mail) podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprawne działanie urządzeń.
- Forma pisemna wymagana jest do:
- złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictwa oraz uzupełnień, złożonych na wezwanie Zamawiającego, za pośrednictwem:
- operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe na adres podany w ust 1,
- osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres podany w ust. 1.
- powiadomienia Zamawiającego o wycofaniu/zmianie oferty.
- Wykonawcy powinni na bieżąco monitorować informacje, oświadczenia i dokumenty zamieszczane przez Zamawiającego na stronie internetowej (http://bip.gminakutno.pl/), z której pobrali dokumenty w celu sprawdzenia, czy w niniejszym postępowaniu nie pojawiły się nowe okoliczności mające wpływ na prowadzone postępowanie.
- Unieważnienie postępowania
- Z uwagi na wartość zamówienia, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) do niniejszego Zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytana ofertowego, jeżeli:
-
-
-
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie Umowy lub prawidłową jej realizację.
-
-
-
- Zapytanie ofertowe może także być unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Oferenta do realizacji zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wykonania umowy w przypadku nie pozyskania środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Udzielenie zamówienia
- Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wybór oferty jest dokumentowany protokołem postępowania o udzielenie zamówienia.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną wykonawców, którzy złożyli oferty, ponadto informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej: BIP Urzędu Gminy Kutno, tj. http://bip.gminakutno.pl .
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Postanowienia końcowe
- W sprawach nie uregulowanych w niniejszym zapytaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
- Integralną część niniejszego zapytania stanowią:
- Załącznik nr 1 – Formularz – OFERTA;
- Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych;
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy;
- Załącznik nr 4 – Umowa – wzór.
GMINA KUTNO #centrummożliwości
Urząd Gminy Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, 99-300 Kutno
tel. 24-355-70-20, fax 24-355-70-21
www.bip.gminakutno.pl, e-mail sekretariat@gminakutno.pl
RODO informacja dot. danych osobowych pod adresem:
http://bip.gminakutno.pl/strony/menu/105.dhtm
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Karolina Barańska | 10-09-2020 14:16 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Karolina Barańska | 10-09-2020 |
Ostatnia aktualizacja: | Karolina Barańska | 25-09-2020 10:10 |