System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Rozeznanie rynku dla zamówienia, którego przedmiotem jest wykonanie i dostawa tablic informacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn.: ?Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku szkoły podstawowej w Byszewie oraz budynku szkoły podstawowej w Gołębiewku Nowym gm. Kutno?
Kutno, dn. 05.07.2021 r.
Gmina Kutno
99-300 Kutno
Wincentego Witosa 1
Rozeznanie rynku dla zamówienia, którego przedmiotem jest wykonanie i dostawa tablic informacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn.:
„Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku szkoły podstawowej w Byszewie oraz budynku szkoły podstawowej w Gołębiewku Nowym gm. Kutno”
współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Znak sprawy: ZP.271.2.18.2021.RA
Gmina Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, 99-300 Kutno zamierza zlecić wykonanie i dostawę tablic informacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. „Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku szkoły podstawowej w Byszewie oraz budynku szkoły podstawowej w Gołębiewku Nowym gm. Kutno”.
W związku z powyższym prosimy o dokonanie wyceny zamówienia w oparciu o zamieszczone poniżej informacje oraz przesłanie oferty drogą elektroniczną (e-mail) do dnia 9 lipca 2021 r. na adres: zamowienia@gminakutno.pl. Przez złożenie oferty w formie elektronicznej Zamawiający rozumie przesłanie skanu podpisanych i opieczętowanych dokumentów na wskazany do złożenia oferty na ww. adres e-mail.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Zakres rzeczowy:
- Wykonanie, dostawa tablic informacyjnych – 3 szt.
- Opis wykonania tablic informacyjnych
- Tablice wykonane na materiałach trwałych ((blacha ocynkowana lub aluminiowa płyta kompozytowa), odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym
- Wymiary: wysokość 80 cm, szerokość 120 cm
- Komplet uchwytów do montażu ww. tablic na słupkach stalowych
- Tablice muszą zawierać następujące informacje:
- Nazwę beneficjenta: Gmina Kutno
- Tytuł projektu: „Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku szkoły podstawowej w Byszewie oraz budynku szkoły podstawowej w Gołębiewku Nowym gm. Kutno”
- Cel projektu: Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w gminie Kutno poprzez termomodernizację budynków szkół podstawowych w Byszewie i Gołębiewku Nowym oraz montaż instalacji fotowoltaicznych
- Zestaw logo – znaki FE, barwy RP i UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego oraz logo województwa łódzkiego
- Adres portalu: www.mapadotacji.gov.pl
- Napisy i znaki winny być czytelne i trwałe.
- Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji: co najmniej 6 lat
- Miejsce dostawy tablic pamiątkowych: Urząd Gminy Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, 99-300 Kutno
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o Szczegółowe wytyczne w zakresie wzoru, formy i zakresu informacji zawartych na tablicach informacyjnych i pamiątkowych określonych w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” oraz Kartą Wizualizacji dla Programu Regionalnego Województwa Łódzkiego
(zasady promocji i oznakowania projektów dla umów podpisanych od 1 stycznia 2018 r.), które są dostępne na stronie internetowej:
https://rpo.lodzkie.pl/wynik-wyszukiwania/item/2252-zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-roku
- Termin realizacji zamówienia:
- dwa tygodnie liczone od dnia udzielenia zlecenia
- Warunki płatności:
Przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie do 7 dnia od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
- Strony zgodnie postanawiają, iż za termin zapłaty uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur VAT bez jego podpisu.
- W przypadku przekroczenia terminu płatności Wykonawca ma prawo do naliczenia odsetek za zwłokę w wysokości ustawowej.
- Faktura płatna będzie w systemie podzielnej płatności (tzw. Split payment) na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze oraz w wykazie podmiotów, o którym mowa
w art. 96b ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług. - Wykonawca oświadcza, że wskazany rachunek bankowy jest numerem właściwym dla dokonania rozliczeń na zasadach podzielnej płatności (tzw. Split payment).
- Wykonawca powiadomi czy będzie/nie będzie składał Zamawiającemu ustrukturyzowane faktury elektroniczne za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania przy zamówieniu objętym przedmiotem niniejszego zlecenia.
- Wykonawca powiadomi czy będzie/nie będzie składał Zamawiającemu faktury za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: faktura@gminakutno.pl przy zamówieniu objętym przedmiotem niniejszego zlecenia.
- Wykonawca oświadcza, że numer rachunku rozliczeniowego wskazany w fakturze , która będzie wystawiona w jego imieniu, jest rachunkiem, dla którego zgodnie z Rozdziałem 3a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo Bankowe (Dz. U. 2019 poz. 2357) prowadzony jest rachunek VAT oraz, że rachunek ten jest umieszczony w wykazie o którym mowa w art. 96b ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
- Wykonawca, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do umowy, oświadcza, że wskazany rachunek bankowy należy do wykonawcy Umowy i został dla niego wydzielony rachunek VAT na cele prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacje dodatkowe:
- Wycenę należy złożyć poprzez wypełnienie wzoru oferty cenowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego rozeznania rynku przesłanie skanu podpisanej oferty drogą elektroniczną (e-mail) do dnia 9 lipca 2021 r. na adres: zamowienia@gminakutno.pl.
- W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia .
- Wykonawcy przystępujący do niniejszego rozeznania rynku są związani ofertą przez okres 15 dni od otwarcia ofert.
- Przedmiotowe rozeznanie rynku prowadzone jest w celu wyboru Wykonawcy.
- Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy na podstawie wycen uzyskanych w ramach niniejszego rozeznania rynku oraz zleci wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy, który uzyska największa ilość punktów.
- Zamawiający dokona wybory Wykonawcy na podstawie wycen uzyskanych w ramach niniejszego rozeznania rynku, w oparciu o kryterium – cena 100%.
Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:
Cena= Najniższa cena brutto oferty x 100 pkt.
Cena brutto oferty ocenianej
- O wynikach postępowania Wykonawcy zostaną poinformowani drogą elektroniczną.
- W wyniku rozstrzygnięcia postępowania do wybranego Wykonawcy zostanie skierowane pisemne zlecenie realizacji zamówienia.
- Osoba wyznaczona do kontaktu z Wykonawcami:
Rafał Augustyniak, tel. (24) 3848904, e-mail: r.augustyniak@gminakutno.pl
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty cenowej
- Załącznik nr 2 – Wzory tablic informacyjnych (ZIP)
- Załącznik nr 3 – klauzula informacyjna RODO
GMINA KUTNO#centrummożliwości
Urząd Gminy Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, 99-300 Kutno
tel. 24-355-70-20, fax 24-355-70-21
www.bip.gminakutno.pl, e-mail sekretariat@gminakutno.pl
RODO informacja dot. danych osobowych pod adresem:
http://bip.gminakutno.pl/strony/menu/105.dhtml
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Karolina Barańska | 05-07-2021 15:32 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Karolina Barańska | 05-07-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Karolina Barańska | 28-07-2021 14:36 |